Chill Laus: Conferències sobre disseny gràfic a Sabadell

Fa un temps, arrel d’una visita de l’Eulalia Paris de l’ADG-FAD a Sabadell, s’ens va acudir la idea d’organitzar els Chill Laus Sabadell.

Els Chill Laus son unes trobades al voltant de la cultura del disseny que es realitzen regularment a BarcelonaMadridValènciaMurcia i, a partir del febrer de 2011, també a Sabadell.

Hem aconseguit organitzar la primera d’un cicle de conferències gràcies a la bona feina de la Judith Coromines de l’Escola de disseny Illa de sabadell, amb el suport de l’ESDI (Escola de disseny adscrita a la Universitat Ramon Llull), la Xarxa Onion (xarxa de cooperació empresarial de Sabadell), la Cambra de Comerç de Sabadell i l’Ajuntament de Sabadell, el dia 8 de febrer, a la Biblioteca Vapor Badia, amb l’intervenció de Lluís Morillas.

La nostra idea és, a partir d’ara, organitzar un parell o tres de Chill Laus a l’any, amb la intenció de generar debat entre professionals, estudiants, institucions i empresaris, que creuen que el bon disseny és un valor afegit imprescindible a la nostra societat.

Blogs relacionados

¿Por qué no justificar los textos?

Por qué no debes justificar los textos: Rompiendo la justificación

rgb vs. cmyk

RGB vs. CMYK: Diferencias, usos y cómo evitar errores en diseño gráfico

Diseño de cartel con IA

Diseño del cartel de la ópera «PUSH!» con IA: el poder del diseño gráfico desde Sabadell

Sabadell es posa de moda- disseny editorial-cèl·lula

Sabadell es posa de moda: Cèl·lula colabora en el diseño de una exposición que pone en valor la moda sabadellense

Del pasado al futuro: cómo los iconos digitales conectan generaciones

On neix el brànding - ¿dónde nace el branding? Imatge de patates prèmium Frit Ravich per exemplificar la importància del brànding

¿Qué fue primero, el ser humano o el branding?

branding para arquitectos-Identidad corporativa para estudio de arquitectura - Rediseño marca para NEXT Arquitectura - fachada vinilada

Branding para arquitectos

El poder de la comunicación disruptiva para transformar tu marca

icono gestión de redes sociales

Gestión de redes sociales: ¿Dónde narices está tu cliente?

Proyectos con alma para conectar con tu cliente

¿Empezamos con tu proyecto? ¡Contáctanos!